معرفي بهترين حفاظ‌های آهنی برای داخل و خارج آپارتمان + بررسی كامل

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه بهترين حفاظ براي داخل و بيرون منازل مسكوني چيست؟ براي پاسخ به اين سوال ابتدا بايد با انواع مختلف آن آشنا شويم.

حفاظ هاي داخل و بيرون خانه هاي مسكوني تنوع زيادي دارند كه بسته به نياز شما هركدام كارايي متفاوتي دارند.

در ادامه اين مقاله سعي داريم با انواع حفاظ‌هاي آهني مناسب براي داخل و بيرون منزل آشنا شويم و آن را از ابعاد مختلف بررسي ‌كنيم. تا پايان همراه ما باشيد.

انواع حفاظ آهني درب و پنجره كدام است؟

انواع حفاظ آهني درب ‌و پنجره را مي‌توان به چند مدل مختلف از جمله درب كركره اي يا آكاردئوني براي درها و مدل‌هاي مختلفي مثل نيزه اي و مشبك براي پنجره تقسيم بندي كرد.

دربهاي آكاردئوني امروزه يكي از پرطرفدار‌ترين نوع حفاظ‌‌هاي آهني براي درب ها هستند كه با توجه به ظاهر زيبايي كه دارند وزن سبكي دارند و استفاده از آن‌ها بسيار راحت است.

بهترين حفاظ درب آپارتمان

بهترين حفاط درب آپارتمان را از عوامل مختلفي مثل نوع كاركرد، نوع بدنه، نوع قفل و چارچوب آن مي‌توان بررسي كرد. همانطور كه در بالا نيز گفته شد امروزه درب‌هاي آكاردئوني يكي از محبوب‌ترين نوع درها هستند.

اين نوع درها با توجه به ساختار شبكه اي كه دارند وزن بسيار سبك تري به نسبت ساير درها دارند و با توجه به ساختار فلزي آن ها از امنيت بالاتري نيز برخوردار هستند.

حفاظ آكاردئوني در مقايسه با ساير روش‌هاي جلوگيري از سرقت مثل درب ضد سرقت و يا دوربين گزينه بسيار مقرون به صرفه تري مي‌باشد.

البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه در صورت بودجه كافي بهتر است همه اين گزينه ها را استفاده كرد تا ضريب نفوذ سارقين به منزل را تا حد چشمگيري كاهش داد.

درب هاي آكاردئوني داراي دو نوع قفل روكار و توكار هستند كه با توجه به ساختار آن استفاده مي‌شود. قفل هاي توكار به صورت ثابت در در استفاده مي‌شود و در مجموع امنيت بيشتري دارد و شكيل تر است.

بهترين حفاظ براي بيرون آپارتمان كدام است؟

بهترين حفاظ براي بيرون آپارتمان حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع حفاظ بر روي ديوار حياط استفاده مي‌شود و علاوه بر ظاهر زيبايي كه دارد، امنيت منازل را بسيار افزايش مي‌دهد.

حفاظ شاخ گوزني داراي انواع مختلفي است كه هر كدام داراي ويژگي‌هاي مختلفي هستند. كيفيت حفاظ آهني شاخ گوزني به عوامل مختلفي مانند تراكم شاخه ها، وزن حفاظ، نوع جوشكاري و نوع رنگ آن بستگي دارد.

همانطور كه ميدانيم امروزه با وجود دوربين هاي مداربسته در ساختمان ها و روي ديوار ها باز هم شاهد ورود و سرقت از منازل مسكوني هستيم.

امروزه يكي از پرطرفدار‌ترين نوع حفاظ روي ديوار، حفاظ شاخ گوزني است.

هزينه نصب حفاظ آهني كركره اي درب منزل

هزينه نصب حفاظ آهني كركره اي درب منزل با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي‌شود. هرچقدر وزن يك در پايين تر باشد نصب آن به مراتب راحت تر هست.

هزينه نصب حفاظ آكاردئوني با توحه به عوامل مختلفي مثل وزن حفاط، هزينه حمل حفاظ تعيين مي‌شود كه پيشنهاد مي‌شود حتما قبل از خريد با يك كارشناس فني مشورت بگيريد.

معمولا هزينه نصب با هزينه حفاظ حساب مي‌شود و يا هزينه نصب رايگان است كه بسته به شرايط كارفرما مي‌تواند متغير باشد.

سخن آخر

در اين مقاله سعي كرديم دو مدل از بهترين حفاظ هاي آهني براي داخل و بيرون آپارتمان معرفي كنيم و توضيحي درباره هركدام بدهيم و آن را از ابعاد مختلف بررسي كنيم.

پيشنهاد مي‌كنيم قبل از خريد حتما با يك كارشناس فني مشورت كنيد تا با توجه به نياز هاي شما بهترين راه حل را براي شما ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *